مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-08اقتصادي

کمک 65 میلیون تومانی خیرین به مرکز فنی و حرفه ای تایباد


رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تایباد گفت: خیرین از پارسال تا کنون بیش از 65 میلیون تومان به مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان کمک کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، اسماعیل نیک محمدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از سال گذشته تا کنون، خیرین بیش از 65 میلیون تومان به مرکز آموزش فنی و حرفه ای تایباد کمک کرده اند که صرف تامین مواد مصرفی و تجهیزات کارگاهی شده است.

  رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تایباد افزود: درحال حاضر اعتبارات دولتی که جهت تامین مواد مصرفی برای آموزش مهارت آموزان به این مرکز فنی و حرفه ای اختصاص می یابد، کارساز نیست و مساعدت های خیرین و دیگر نهادها کمک حال بوده اند.

  وی ادامه داد: همچنین مرکز آموزش فنی و حرفه ای تایباد با کمبود نیروی انسانی مواجه است؛ بطوریکه اکنون حداقل به 10 نفر نیروی آموزشی و اداری با توجه به گستردگی امور مهارت آموزی نیازمند است.

  نیک محمدی بیان کرد: مرکز فنی و حرفه ای تایباد در طول سال 1401 متعهد به آموزش 293 هزار و 700 نفرساعت شد که با این شرایط عملکرد 360 هزار و 240 نفرساعتی رقم خورد.

  رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تایباد تصریح کرد: این تعداد افراد آموزش دیده شامل مهارت آموزان مرکز ثابت، زندانیان، سربازان وظیفه، روستاییان، شاغلین بنگاه های اقتصادی، دانش آموزان، سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 65 میلیون تومانی خیرین به مرکز فنی و حرفه ای تایباد

کمک 65 میلیون تومانی خیرین به مرکز فنی و حرفه ای تایباد